PCT den 24

Myslím, že dnes jsem se poprvé opravdu dobře vyspal od doby co jsem v USA. Nevím jestli tomu napomohla večeře, zmrzlina nebo kombinace toho všeho s lékama 😂 večer jsem si bral hořčík, melatonin a ibalgin na tu achylovku.

Ráno jsem jsem měl super snídani s kolegou hikerem, pancake, kafe a pomerančový džus. Boží snídaně! Věci jsem si zabalil hned když jsem vstal, takže nebyl problém si po snídani vzít věci a nechat se Cheryl odvézt na autobusovou zastávku. Bus má jet v 9:30. Snažil jsem se, jak jen mi to šlo ji poděkovat a taky jsem jí nechal na sedadle $40. Nevím jestli je to mnoho nebo málo. Svým způsobem možná i málo za ubytování na 2 noci, 2x snídaně, jedná večeře a 2 sprchy a cesty autem. Většinou se nechává tak $5-10. Mě ale opravdu v ten večer zachránila a možná i proto těch $40 je ok. Já z toho měl dobrý pocit.

Chvíli jsem čekal a dal se se mnou do řeči starší chlápek co už na zastávce byl. Sice jsem mu nerozuměl víceméně nic, ale byl spokojený, když jsem mu přitakával. Když pak vystupoval podal mi ruku 🤷🏻‍♂️

Po zmatečném nástupu, platbě jsme úspěšně vyjeli. Asi po hodince cestu mi řidič řekl, že tady je ta správná zastávka pro výstup a já vystoupil u vlakového nádraží ve městě Lancaster.

Tady jsem měl něco málo přes hodinu prostor než mi jel vlak. V okolí nic nebylo. Já potřeboval na WC a tak jsem říkal, že se kousek projdu a zkusím najít kafe? Třeba pak budu moct i na WC.

Kafe jsem nesehnal, ale zase jsem viděl stíhačku. Město je asi něčím zajímavé, musím se podívat, protože po cestě bylo dost „pomníčků“ různým pilotům. Když jsem se vrátil k nádraží, bylo již otevřené a vše hlídali securitas a já jsem našel WC! Jupí!

Po 2 hodinách a asi 20 minutách jsme přijeli do Los Angeles na Union Station, bohužel se zpožděním. Překvapilo mě, velmi osobní hlášení po cestě. Žádné nahrané jako u nás, ale já jsem ten a ten, teď zastavujeme na zastávce… venku to vypadá zamračeně, vemte si bundu. A hezký víkend, díky za pomoc, apod. Super! Tím, že jsme přijeli minutku před půl, mi ujel bus 😟 a tak jsem za $47.30 objednal UBER a přes 30 minut jsem jel s nějakým španělsky mluvícím typkem na letiště, dokonce i pršelo po cestě. Bože to je obří!

Po odevzdání zavazadla a odbavení jsem zkoušel jsem projít co se dalo v rámci toho kam jsem moh. Procházel jsem obchody s tím, že bych ještě něco koupil. Něco málo jsem ještě přibalil, dal si něco k jídlu, protože už jsem měl fakt hlad a můj let se stále nasbíral zpoždění.

Z původních 17:10 kdy jsme měli letět jsme na 18:40 a stále stojíme. Letím Airbus a380-800, letadlo je to obří. Já sedím na místě 82K a vlastně sedím hned za křídlem, které se při startu ještě vysouvá do šířky!

Ale jsem moc rád, že sedím u okna. Mohl bych se hezky možná i vyspat, tím, že se můžu opřít o stěnu. 19:24 konečně ve vzduchu. Hurá 14 hodin cesty do Mnichova před náma.